Tema: Re: Samsung 950 EVO vs 960 EVO
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-05 15:20:13
2017.04.05 14:13, Zyza rašė:

> Kadaise esu bandęs. Toks pusiau prisvilęs blynas gavosi :) Dalį laiko
> veikė, kitą dalį pamenu bsod'us :D

visada, kiek prisimenu, jiegu i consumerines kishdavai max kieki budavo
problemu, px kad palaiko.

> Mėtausi po teisybei biški. Vartau testus, tai tokie dviprasmiški
> įspūdžiai - sintetiniuose kaip ir 4x greitis nuo mano esamo lyginant,
> bet realybėj tikrai gan panašiai vietomis. Kita vertus, horizonte
> dramatiškai naujų technologijų nelabai ir matos artimiausiu metu...

http://www.superspeed.com/desktop/supercache.php - kazkada sitas daiktas
atgaivino winxp, gal ant win7 irgi pasiteisins, bet turint ssd jau
klausimas. reiktu matuot.

> Realiai atmazas toks, kad Windowsus būtų galima palaipsniui instaliuot -
> įsikiši naują SSD, pasėdi pora valandų, tada atgal įkiši seną ir dirbi
> kaip niekur nieko. Na ir per kelias dienas susitvarkai :) Priešingu
> atveju reiktų skirt visą savaitgalį tam. Galima žinoma pasidaryt imagą
> ir ekstremaliai situacijai vėl persimest į SSD (čia jei neperkant naujo).

win10 instaliacija budu win7->win10 update uzeme ~2val ant SSD laptope.
2x dariau, tai per diena gali realiai viska pasidaryt ir susikonfiguruot.

> Užtenka 250 GB realiai. 100 sistemai su viskuo, 30-100 editinimams per
> akis.

kuo ssd tushtesnis, tuo jis greiciau veikia, paziurek testus, su 240Gb
neprasidek.