Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimÄ…? :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-12-27 18:01:55
Oj, cdromas tada buvo svajonė tik.. Už kokio pusmečio gavau iš Amerikos
Descent 2, iš kurio tik CD-audio buvo kaip paklausyti, kol po kokio
pusmečio tėvas iš darbo parnešė CD draivą.
3.11 iš flopikų instalinau.

O vat nicko istorijos tikslios nepamenu, reikėjo susikurt ne vardinį
meilą @sala.lt, tai kas pirmą į galvą šovė ir buvo :)