Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimą? :)
Autorius: bat0nas
Data: 2016-12-27 16:59:47
11 metų.

Aš pradėjau gal nuo 15 metų ir be žaidimų mane sužavėjo Pascal, iš kur
kompe kojos dygsta, visokie bandymai, "kas atsitiks, jeigu tą ištrinsiu"
ir t.t.

Ar šiais laikais jaunimui PC yra commodity ir naivu būtų tikėtis, kad
pats pasileis kokį vaikiško programavimo įrankį?

Kilo mintis Ubuntu, nes jis tos OS nematęs. O tai reiškia, bet bent jau
informacijos paieškos įgūdžius turės nori nenori išlavinti, kai norės
atlikti bet kokią funkciją.