Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimą? :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 17:57:14
2016.12.27 17:51, Linas Petkevičius rašė:
> Kaip kas krypties parodyma supranta. "Eik programint, nes kitaip
> neleisiu kompu naudotis" - normali tokia kryptis..

as ta prasme, kad reikia mokyti ne tik zaidimus zaist.
jei ka - pats irgi toks pat buvau. buciau 120% laiko zaides, bet kazkaip
priversdavo ir kitka padaryt, o kartais ir idomu kazka kita padaryt.
dabar - is to ka versdavo ar idomu bedos atveju galeciau pragyvent ir
netgi gerai pragyvent, o is zaidimu liko tik trupiniai prisiminimu. ir
tai ne kazkas baisingai ispudingo.