Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimą? :)
Autorius: Rrr
Data: 2016-12-27 16:57:54
Man tai juokingi visi tie ribojimai iskyrus laiko ribojima.

Nebent kalbet apie kompiuterio apsauga nuo virusu ir kad ko neprimaltu
siaip. Tai tam puikiai tinka Local Security Policy Windowsuose.

Linuxas, zaidimams? Sorry, bet ne. Dek 7 ar 10, sukurk paprasta useri,
per Policy viska blokuok, palik tik leidziamas programas ir tiek.
Turinio blokavimui narsykleje gali naudoti OpenDNS, uzsiregini,
susizymi, kad nenori ten visokiu porn ir t.t. ir viskas. Instaliuot ir
paleist jokiu failu negales, isskyrus tuos kur nurodyti policy.

Dar gali uzdeti passworda ant BIOS ir palikti bootinima tik is tam tikro
HDD. Nes su boot CD lengva pakeist admin passworda.

Jeigu nori kazkokius konkrecius puslapius pablokuot paprastai, sudedi
domenus i Windows\System32\drivers\etc\hosts su 127.0.0.1 ir done.