Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimą? :)
Autorius: fenix@w
Data: 2016-12-27 17:16:34
2016.12.27 17:03, bat0nas rašė:
> Manau nesupratai mano klausimo.
>
> Aš neklausiau, kaip uždrausti. Uždrausti, nubausti, apriboti, liepti mes
> puikiai mokam.
>
> Ar klausiau - kaip sudominti ne vien žaisti, o kurti, galvoti, ieškoti
> informacijos, bandyti. Ir kad norėdamas žaisti - įdėtų pastangų.

Cia yra turbut daugiau budu nei zvaigzdziu galaktikoje... nu gerai,
200sviesmeciu aplink :)

1. Rodyk pavyzdi - pats zaidi?...
2. Kaip uzsidirbti is veiklos prie kompo? Gal chalturkem klasiokams
kazka padarytu?
3. Kaip bendrauti - FB ir pan nera toks didelis blogis, jei naudojamas
tinkamai
4. Kaip sukurti mena - gal piesia, gal muzikuoja? kompas gali padet
5. Kaip sukurti naudinga daikta - tegul programina su arduino ar siaip
kazka daro. As rinkdavau tekstus tevams, vyresnis, bet vistiek
spausdinau greiciau uz juos.
6. Kaip ismokti kazka naujo - pavyzdys su Ubuntu manau geras.
7. Kaip pakelti savo mokyklos rezultatus - gal referatas geresnis
gausis, gal informatikos pamokoj pageres rezultatai?
8. Kaip socializuotis - as ~15m tevo darbovitej buvau labiausiai
ismanantis kompuose (neskaitant kompiuteristo is gretimos nepavaldzios
istaigos, bet savo problemas spresdavau pats), per tai su vyresniais
bendraudavau. Veliau ir kitiems visiskai lengvas problemytes spresdavau,
o buvau dar niolikinis. Darbo rinkai ruostis kazkada reikes, imho,
anksciau - geriau.
9. Zaidimu yra daug ir visokiu. Ne vien tik zombius saudyt.
10. Prekybos mokyk - tegul iesko internete prekiu, kurias galetu stumdyt
per pertrauka :DDD
ir t.t.
11. Gali atlikti uzduotis, kurias pats dabar darai: gal kokia nuolaida
kur nors suras gal info reikia surast, o pats laiko neturi ir t.t.

siaip as statyciau uz 1, 4, 5, 10