Tema: Re: Kaip apsunkinti vaiko gyvenimą? :)
Autorius: st
Data: 2016-12-27 17:31:09
nupirk tuscia kompa, paduok  win7 diska ir interneto slanga. ruteryje atjunk
auto ip. paduok sita komplekta :) pasakyk kad tavo kompo ip bus
192.168.1.15, gateway toks ir toks. ir tegu "kovoja" :)
o jei rimtai, tai duok uzduoti:  sukurti "seimos" puslapi internete
(terminas 2-3 menesiai). kol nesukurs, ribok zaidimus stipriai, kai sukurs
atleisk vadzias. tegu iesko kur patalpint, kaip nuotraukas sukelt ir t.t.
puslapis gali buti ir apie kazka kita

"bat0nas"  parašė naujienų news:o3tun8$tp3$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

Sūnus užsimanė kompiuterio savo kambaryje. Dabar naudojasi mano
stacionariu. Natūraliai galioja mano taisyklės (ribojamas laikas, jokių
instaliavimų, jokių draugų "ekspertų" ir t.t.).

Jeigu jo kambaryje atsiras kompiuteris, natūraliai mano kontrolės bus
mažiau (be abejo laiką ir turinį ribosiu).

107% laiko jis skirs žaidimams.

Kaip padaryti, kad jam nebūtų lengva užsiimti vien žaidimais arba
sudominti ką nors kurti, suprasti?
Paduoti pliką Ubuntu? Bet tada pasileis Firefox ir žlugęs reikalas.

Turit idėjų?