Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: MRT
Data: 2016-11-16 11:11:29
> Biškį nesusišnekam - kalba prasidėjo nuo kompaktiško, bet visgi stacionaraus kompo,
> mintys apie pakankamai našius šiuolaikinius Celeronus buvo būtent turint omeny desktopinius.

Taip, blaskymosi buvo.. C2D_desktop, nauji_desktop, laptopiniai sprendimai - nuo C2D iki ...
Realiai kaip pagrindine alternatyva siuliau G3900.. o Brix'us as siuliau kaip "gal" netgi su J3160 ir 3205U.

> Azartas atkasė Lenovo gaiduką su notebookiniu Celeronu ir sako "gal imt",
> jei jau giriam tuos Celeronus, <..>

Gal ir galima, su tam tikrom salygom ir supratimu kas jis yra..

> tai aš ir bandžiau paaiškint, kad Celeronas desktopinis yra gerai,
> notebookinė nuopisa įkišta į stacionara - š...
> Tai tik tiek.

Cia gausiai kategoriskai.. epizodiniam naudojimui gali ir tikti ta nuopisa..
Primenu - stacionaras net ne SFF gabarituose ir apgyvendintas stalciuje :)
Visi energijos taupymai i tema.. iskaitant uzsiparinusi software'iskai 100% CPU load.
Siuo atneju silpni, bet nekatastrofiski CPU gali tikti.

> O dėl paskutinės frazės, tai diskusijų matyt neverta pradėt, ale su "M" mobailinių CPU pabaiga man mobilūs CPU prasideda nuo i5,
> tik ties 6 karta pradėjau į i3 kiek atlaidžiau žiūrėt.

Taip, viska pamenu.. del i3-6***U atlaidumo << man jis kiek anksciau buvo prasidejes..

> O visi ten tie Atomai, jų lygio Celeronai ir Pentiumai išvis nx - neperku,
neparduodu ir net nesidomiu realiai, kuris, tavo žodžiais tariant, iš š rudesnis :-)

Sis segmentas zaislams, ribotiems biudzetams ir visokiems Pentium M pakeitimams, kai ner $.
Sueina nereikiems vyr. amziaus zmogeliukams, kurie ir su PIII dar dirbtu,
nasumo juose daugiau nei nereiklaus vartotojo poreikiai.
Viena akcijini DELL uz 699 Lt nauja su 36men garantija pastatem ir
jis dziugina vyr. amziaus vartotoja, o prireikus karta per menesi du sveciuojanti
paciam kazka intere paieskot - nervu gadint neprireikia..
15,6" .. Celeron 2955U 1.40 GHz ..  2GB RAM..

Reiklesni vartotojai neturetu siu procu rinktis pagrindiniam savo laptop'ui/kompui..
Jei G3900 kazka alergizuoja, tai laptopinis Celeron xxxxU yra tik ~puse sio proco..