Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: azartas
Data: 2016-11-14 23:48:12
On 2016.11.14 22:04, MRT wrote:
> kazkaip baltas ir dar C2D laiku visokiems VM'ams.. nzn nzn..

Pačio geriausio scenarijaus atveju man to VMo nereikėtų niekada! Na, o
jei jau bus bėda kartą į metus-du, tai pakentėsiu aš dantis sukandęs tą
lėtą darbą. Tai va kišti šimtus eurų į eilinę kopijų darymo mašinėlę
(kokį kartą į savaitę) nu niekaip man sąžinė neleidžia.
Jei nebūtų vietos apribojimo, seniai būčiau pastatęs patį pigiausią SFF
iš kgama.lt ir užmiršęs šitą reikalą.

> Celeron'o stipriai purtytis tikrai neverta, nuo ~2011 jie +/-.

Maybe, ale gi kol pats su juo nepasantykiausiu, tol manyje ta religinė
baimė tūnos :D O kaip tyčia niekur ir nekliuna man tų naujų celeronų.

> Is tokiu serijos yra pigesnis laptop pagrindais:
> http://www.skytech.lt/w4a53eab1r-260-i36100u-4gb-500gb-hdd-dos-1yw-usbmouse-stand-p-325086.html

Į šitą aš ilgai žiūrėjau, bet kad jo nėra pardavime. O kai bus, turiu
negerą įtarimą, kad jo kaina bus ne tie 306, o daugiau.

> http://www.skytech.lt/fi01bu3-korpusas-chieftec-flyer-250w-tfx-psu-atx-mini-itx-2xusb3-p-177654.html

Nu va jau išsyk prie šito komentaras apie tai, ko aš bijau:
- Nėra galimybės prisukti papildomą ventiliatorių (nors vieta lyg tam
yra tinkama kairėje priekyje).
- Korpusas nėra tylus. Lentynoje po TV korpusas gaudžia ir vibruoja.
Teko naudoti papildomus paminkštinimus po arba vietoje standartinių kojelių.