Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: azartas
Data: 2016-11-14 19:45:23
On 2016.11.14 10:04, Diamondas wrote:
 > Ar tau tikrai reikia kompo ar neuztektu nas'o arba, kad ir  kokio
 > shustresnio ruterio su usb2/usb3 portu prie kurio prijungtas usb diskas,
 > kuris irgi bus ijungtas 24/7 ir per smb sharins diska.

Nain, tame ir bėda kad tikrai neužteks. Ten gyvens ne tik kopijos, bet
ir realaus darbinio VMo kopija. Jei tik atsitiks koks negerumas su mano
naminiu kompu man neesant namie, teks naudoti šitą.

On 2016.11.14 12:01, MRT wrote:
 > 77 Eur - H110I-PLUS
 > 37 Eur - G3900
 > 27 Eur - 4GB DDR4
 > 59 Eur - 1TB 2,5" HTS541010A9E680
 > 27 Eur - zemas cooler
 > http://www.skytech.lt/sstar04-silverstone-ar04-cooler-p-194326.html
 >
 > Viso: ~280Eur

Dėkui MRT, tu kaip visada išsamus :) O aš jau pasirodo aptingęs, net
nebegalvojau apie “pasidaryk pac” variantą. Bet RAMo reikės 8Gb, jau
308€. Plius Celeron užrašą pamatęs baidausi iš senų laikų.
Tai jei jau išleidi 300, tada jau ne taip baisiai atrodo dar pridėti ir
pasiimti be jokio galvos skausmo 18.2 x 17.8 x 3.6 cm
https://www.varle.lt/stacionarus-kompiuteriai/dell-optiplex-3040-micro-intel-core-i3-6100t-32ghz3mb--2110280.html

Bet va kažkaip nestovi man tiek išleisti, norėčiau į kokius 200 sutilpti
ir pačiam kad galvoti nereikėtų, ar tam mini korpuse ventiliatorius
gerai aušins, ar diskas nekais, ar triukšmo nebus daug ir t.t. Tad dar
palauksiu, gal kas pasiūlys ir kokį USDT ar mažesnį korpusą :)

 > Arba silpnesnsius Brix'us su 2,5" (pliki ~130 Eur su 4coriu_celka ir

Apie tuos Gigabyto briksus gerų atsiliepimų nebuvo, kai kažkada
domėjaus, tai gal nerizikuosiu.