Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: MRT
Data: 2016-11-14 22:03:53

> Nain, tame ir bėda kad tikrai neužteks. Ten gyvens ne tik kopijos, bet
> ir realaus darbinio VMo kopija. Jei tik atsitiks koks negerumas su mano
> naminiu kompu man neesant namie, teks naudoti šitą.

kazkaip baltas ir dar C2D laiku visokiems VM'ams.. nzn nzn..

> Dėkui MRT, tu kaip visada išsamus :) O aš jau pasirodo aptingęs, net
> nebegalvojau apie “pasidaryk pac” variantą. Bet RAMo reikės 8Gb, jau
> 308€. Plius Celeron užrašą pamatęs baidausi iš senų laikų.

Celeron'o stipriai purtytis tikrai neverta, nuo ~2011 jie +/-.

> Tai jei jau išleidi 300, tada jau ne taip baisiai atrodo dar pridėti ir
> pasiimti be jokio galvos skausmo 18.2 x 17.8 x 3.6 cm
> https://www.varle.lt/stacionarus-kompiuteriai/dell-optiplex-3040-micro-intel-core-i3-6100t-32ghz3mb--2110280.html

O tu siam irgi +8GB pasidaryk, dar klausimas kaip ten su juo, kai visos
zarnos baltos.. mano variantas lego, bet prireikus MB+CPU keitimas
visada bus galima - jum miniITX'as.. jei aukstis dzin - tas su SFX PSU
priimtinesnis. Visi komponentai keiciami kaip ir privalumas.

Is tokiu serijos yra pigesnis laptop pagrindais:
http://www.skytech.lt/w4a53eab1r-260-i36100u-4gb-500gb-hdd-dos-1yw-usbmouse-stand-p-325086.html

http://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/c05134924.pdf
Dimensions (W x D x H) 6.9 x 7 x 1.3 in (177 x 175 x 34 mm)

> Bet va kažkaip nestovi man tiek išleisti, norėčiau į kokius 200 sutilpti
> ir pačiam kad galvoti nereikėtų, ar tam mini korpuse ventiliatorius
> gerai aušins, ar diskas nekais, ar triukšmo nebus daug ir t.t. Tad dar
> palauksiu, gal kas pasiūlys ir kokį USDT ar mažesnį korpusą :)

http://www.skytech.lt/fi01bu3-korpusas-chieftec-flyer-250w-tfx-psu-atx-mini-itx-2xusb3-p-177654.html
265mm x 270mm x 90mm (6.45 Liter) - 62 Eur (+8Eur)

Situose ~20 darbiniu kompu su G4400 (nebuvo dar G3900) su H110i ir 2*4GB
ir SSD BX100 250GB sukasi gan smagiai.. gerokai smagiau uz
kompaktiskesnius ne mano rinktus aparatukus su Flex PSU.

Ka rulete ir stalcius apie ji sako?