Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-16 01:56:22
Px kokia ta architektūra, lėti jie paliubomu, bent jau teiginys, kad šiuolaikinis Celeronas greitesnis už bet kurį C2D yra neteisingas.

Jei jau taip pagal Passmarko morkas palyginimui pasižiūrėt, tai N3060 renka 895, 3855U - 1681, koks N3160 - 1472, Atom Z3795 - 1765, E8400 - 2171, G3900 - 3149.

Taip kad su sąlyga, kad Atomai desktopuose mano kategoriška nuomone yra šūdas, "U" Celeronai drąsiai papuola į tą pačią kategoriją :-)
Gal ir galima diskutuot katras mažiau smirdi, bet čia jau detalės :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/