Tema: Re: naudoto mazu gabaritu kompo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-16 00:51:11
Sorry, gal aš ne taip supratau - Celeronai normalūs yra desktopiniai, pvz., koks G3900. Notebookiniai su U raide realiai yra Atomų lygio ir, mano nuomone, šūdas, t.y. į normaliuose kompuose nenaudotini. Iš kitos pusės, jei tas kompas tavo bus skirtas tik backupams ir ekstra atveju (gal) pagal tiesioginę paskirtį, tai išgyventum. Kas link to Lenovo, tai man asmeniškai nesižiūri dėžutės, kurių pagrindinė paskirtis "duomenų saugykla", o ten kišasi tik vienas varganas 2.5" diskas (bet čia tau geriau matyt ar tiek pakanka, plius vėlgi, reikia pasigooglint, gal ten galima ir antrą sugrūst kažkaip)... Beje, ar RAM upgreidinamas dėl visa ko irgi reikėtų pasitikrint.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/