Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-22 02:01:19
Tai vat aš tą ir bandau pasakyt. Anksčiau jei ateidavo žmogas ir sakydavo "man reikia kompo, kad būtų zajabys", pasiūlydavai pagal situaciją X arba T ir visi likdavo 100% patenkinti. O dabar aš tokios užtikrintos atsvaros nežinau...
Nu, tiesa, ProBookai/EliteBookai yra, ne be smulkių trūkumėlių (didžiausias - tai ne kartą linksniuoti ekranai) ir kažkuo labai neišsiskiriantys iš funkcionalumo ar ergonomikos pusės, bet bent jau pakankamai solidžiai atrodantys ir neturintys problemų su patikimumu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/