Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-21 01:35:11
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nub6fs$5sa$1@trimpas.omnitel.net...

> Pritariu. Gal S klases mersai ir po 20 metu islieka S klase..
> su amziumi ir tam tikrais technologiniais ar architekturiniais pokyciais
> S klases laptop'ai po truputi uzsitarnauja
> varnele prie S ir tampa Š klases aparatais..
>
> vat visai norečiau paziureti kaip IBM T23 ar X23 su ~3valandas laikancia
> batarke smagiai suka primityvias uzduotis, tipo Skype, snukiuknyga,
> youtubas, paprastuciai webiniai zaidimeliai ir pan.

Tai apie našumą kalbos nėra, šneka tik apie tai, ant kiek kokybiškai daiktas pagamintas. Taip, realiam pasauly automobilis tarnauja gerokai ilgiau, bet taip yra visų pirma dėl to, kad labai mažai kinta aplinkos sąlygos, t.y. reikalavimai dinamikai, max greičiui, pervežamam svoriui ar keleivių skaičiui - va didėtų kas metus leistinas greitis po kokius 10-20% - po 15-20 metų tas S klasės mersas tiktų tik kaime ant kiemo perpjovus per pusę kaip pavėsinę su patogiom sėdynėm naudot :-)
Taip kad pilnai sutinku, kad panaudojimo diapazonas ir pačių geriausių kompų su laiku stipriai siaurėja (su tuo X23 visai puikiai galima dirbt su Word'u ir Excel'iu, Skype bent jau susirašinėt irgi drąsiai galima, mailas veikia, jei jau taip kabinėtis, tai turbūt tik Youtube ir panašus judantis kontentas jam ne pagal jėgas šiandien), bet T400-niam dar iki tos varnelės ant S kiek trūksta :-) - nesileidžiant į kraštutinumus, jis, jei poreikiai yra iš esmės ofisinių darbų pobūdžio, realiai dar kokius 3-4 metelius atitirbt gali, ir prisiliest prie jo tikrai maloniau, nei eilinės šiuolaikinės pigienos. Jis dar paskutinis iš ThinkPad'ų, kuris turi 16:10 matricą (nors jau beveik metus prie 15" FHD sėdžiu, bet vis dar idealiu variantu laikau 15.4" matricą su 1680x1050 raiška) plius klavą normalią turi - aš savo priešpaskutinį turėtą NB savo laiku specialiai dėl klavos ir 16:10 matricos ėmiau būtent T500, nors pardavime jau buvo T510 (pas jį klava dar gera, bet matrica jau "sugadinta").

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/