Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: MRT
Data: 2016-10-22 00:19:02
> Čia ne apie LT, o apskritai apie tendencijas.
 > Aš ne prieš, tegu būna to visiem įkandamo šūdo
 > pilnos pakampės, bet vat kas mane užpisa, <..>

del tendenciju pritariu.. bet sudas tai ne sios dienos
isradimas.. buvo jo ir anksciau, o kainavo irgi nepigiai..
Tik kiek anksciau uz siek tiek brangiau egzistavo sudo atsvara.

1997 m. pirmas mano kompas atsiejo 6124 Lt
(surinktukinis P200MMX/32RAM/6,4GB 15CRT, PII neikandau)
MMA tais laikais palei 300 Lt sukiojosi..

Realiai 1/6 kompo uzkaliau per 30 d.d. Dzukijos miskuose :)