Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: MRT
Data: 2016-10-21 12:35:00

> Nu jis ir taip pas mane tikriausiai ilgiausiai iš visų turėtų NB išbuvo (apie 4 metus), tai kiek gi galima :-). <..>
> E560 pliusas - IPS matrica <..> Visa kita - nieko gero, blogai arba labai blogai. <..>
> Nu va kaip gerai išsiliejau, ačiū, kas išklausėt, einu dabar ramiai dirbt :-)

Viskam pritariu.. visa laime, kad kaip bebutu LT blogai ir zole ruda..
Per kokius 10-15 metu daugeliui si technika pasidare ikandamesne..
Gal ir kokybes saskaita, bet is kitos puses, gal ir gerai, kad PC nelaiko desimtmecius..
Vienintelis noras, kad nepi*** smegenu bent ~5 metus ir butu +/- patogus, kas daugeliui nesigauna..