Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-20 14:06:25
Šiaip turiu 2 tokius kompus ir 3 batareikes. Prasčiausia laiko ~2.5val., geriausia apie 3.5val.
Čia, blet, tie laikai, kai IBM'as gamino "S klasės mersus", ten visos dalys buvo maksimaliai kokybiškos. Dabar deja, tokių gamintojų ar produktų jau nebėra, tie patys Lenovo ThinkPadai nėra labai blogi, bet lyginant su IBM'o produktais kokybės prasme yra totalus šūdas. Kas yra labai liūdna, nes aš buvau didelis TP fanas ir tik juos ir naudojau kokius 13-14 paskutinių metų...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/