Tema: Re: Lenovo T400 baterija
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-21 14:19:43
Čia ne apie LT, o apskritai apie tendencijas. Aš ne prieš, tegu būna to visiem įkandamo šūdo pilnos pakampės, bet vat kas mane užpisa, kad kompuose nėra jau kuris laikas tokių daiktų, kurie būtų visapusiškai zajabys. Kažkada ThinkPad'ai tokie buvo - patikimi, beveik neužmušami, nuolat diktavo madas (OK, gal ne dizaine, čia jau skonio reikalas, bet tokie dalykai kaip aktyvi HDD apsauga, klavos pašvietimas, trackpointas, praktiškai etalonė klava, kanalai skysčių nutekėjimui apapipylus kompą ir pan. atsirado gerokai anksčiau, nei pas kitus gamintojus). Ką padarė per šito ženklo valdymo laiką Lenovo? Ogi realiai suprastėjo medžiagų kokybė, nebeliko klavos apšvietimo iš viršaus, realiai sušiko tiek klavą, tiek dalinai pelės pakaitalus (minėti touchpadas ir trackpointo knopkės), patikimumas spaudžia ašarą (broko jobtvaimat kiek, tiek pas T, tiek pas E serijas). Inovacijų lygiai nulis. Vpyzdų tokį progresą ir nx kitaicus (nu OK OK, išimčių yra, bet tik ne PC sferoj...)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/