Tema: Re: UPS namams
Autorius: Nerijus
Data: 2016-08-07 22:58:24
On 08/06/2016 05:25 PM, vytjon wrote:

>   Ne UPS'ą - kad ir avietę su watchdog'u, siunčiančią WOL signalą kai
> stebimas kompiuteris neatsako. Jos netgi prie UPS'o jungti nereikėtų :)

	Ka jus cia svaigstat, daroma visai ne taip, ir nereikia jokiu wol, ir
kitokiu raspberiu. Visa info enternetuos.
	Skaitykit kad ir kokio NUT dokumentacijoj. Kaip jau ir sakiau,
priklausomai nuo upso galimybiu yra keli sprendimai.
	Esminis dalykas: daromas ne shuttdown, bet kompas pasiuncia komanda
upsui, kad jis ishjungtu maitinima kompui iki tol kol atsiras elektra.
(Aishku, priesh tai kompas turi nueiti i toki runleveli, kad elektros
ishjungimas jam butu saugus).

	N. M.