Tema: Re: UPS namams
Autorius: Rimas
Data: 2016-08-03 11:58:24
On 2016.08.03 10:18, Nerijus wrote:

>     Nu tai ir persikrovimas kas kelis men. ar dauntaimas kas tiek pat
> laiko po kokia valanda lygiai tas pats "ot ne px", namu nasui. Tuo
> labiau, kad telikas vistiek nieko ish to naso negales rodyti, kol
> elektra neatsiras.
>
>     N. M.

Kai išjungi su knopkute ir kai išsirubylina dėl įtampos dingimo (ypač
jei tokie įvykiai dažni) ar veikiant įvyksta įtampos šuolis ar dar kos
biesas, tai ne tas pats.

Buvo ir pas mane namuose atvejis, kai lempos pradėjo skaisčiai šviest,
viena spėjo perdegt kol susigaudžiau ir nuskuodžiau prie automatuko, kad
namui elektrą išrubylint. Tinklų paaiškinimas standartinis - gedimas
pastotėje. Tvarkom.