Tema: Re: UPS namams
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-06 16:27:53
On 2016-08-04 11:41, budulis vulgaris wrote:

> Ką tik gavau nuo LESTO tokią žinutę:
> "Del ivykusio gedimo galimi elektros tiekimo sutrikimai. Gedimo
> salinimas truks iki 2016-08-04 15:26, obj. Nr. xxxxxx "

Oi, čia mano pašto dėžutėje populiariausias laiškų tipas :))

noreply@eso.lt
July 19
Informacija apie planinius elektros tinklo darbus

noreply@eso.lt
July 17
Informacija apie elektros tiekimo sutrikimus

noreply@eso.lt
July 13
Informacija apie elektros tiekimo sutrikimus

noreply@eso.lt
July 8
Informacija apie planinius elektros tinklo darbus Important

noreply@eso.lt
May 20
Informacija apie planinius elektros tinklo darbus

Ir t.t. ir pan.. Turint omenyje, jog ne po kiekvieno sutrikimo ateina
šitie laiškai...

> Į kokias institucijas pasiūlysi kreiptis? :)

Į Prezidentę matyt :)