Tema: Re: UPS namams
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-03 17:22:47
2016.08.03 17:13, budulis vulgaris rašė:

> Teoriškai tai visi UPS'ai tą turėtų padaryti.

3 skirtingi upsai, nuo 70 iki 700EUR ribos to nepadarydavo. Praktika,
paskutinis pusmetis. t.y. nushutdownint sugebetu, bet man svarbiau buvo,
kad jie patys startuotu po itampos atsiradimo - to nepadarydavo.

> Tai vat tikwjausi iš praktikų rekomendacijų, bet viskas išsivystė į
> diskusiją apie aukštas materijas :)

APC backups, APC smartups, PCM kazkoks, numeciau linka, uz 70EUR - visi
nepasiteisino. daugiau praktikos neturiu