Tema: Re: UPS namams
Autorius: Remigijus
Data: 2016-08-02 16:30:37
	Ankstesnėse diskusijose buvo nuspręsta, UPS'as namams yra overkill
featuras su papildoma tikimybe sugesti. Namai tai ne verslas, kur
prastovos brangiai kainuoja ir ten kompiuterio nusmigimas nesustabdo
transakcinių duomenų bazių. Nebent pats mėgsti su vienfaze svarke
virint, kol žmona krikštynų nuotraukas žiūri iš nas'o.
	Aš turiu patirties su APC tiek vidutiniais, tiek mažiukais, tiek HP
vidutiniais upsais. Tai galiu pasakyti, kad ankščiau ar vėliau jie visi
genda.
	Labai būtų man sužinoti ar ten tikrai reikia šito daikto tau. Prašau
papasakok plačiau ką tu ten tokio veiki, kad nusprendei įsigyti UPS'ą.