Tema: Re: UPS namams
Autorius: Rimas
Data: 2016-08-04 08:08:44
On 2016.08.03 17:22, fenix@w wrote:

> 3 skirtingi upsai, nuo 70 iki 700EUR ribos to nepadarydavo. Praktika,
> paskutinis pusmetis. t.y. nushutdownint sugebetu, bet man svarbiau
> buvo, kad jie patys startuotu po itampos atsiradimo - to nepadarydavo.

Tu bent jau skaitai kas tau ką (ir ką tu pats) rašo ar nelabai? :)
Kaip užsuktas savo dainelę vis dainuoji.

Kiek aš įsivaizduoju, jei jau duosi komandą pc ar nas'ui shutdownintis,
tai px tas upsas startuos ar ne po įtampos dingimo/atsiradimo.
Nei pc, nei nas'as nestartuos. Nes čia ne tas atvejis kaip, kad "Restore
on AC/Power loss" ir pan.