Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: giedriusf
Data: 2018-04-25 15:02:01
On Tue, 03 Apr 2018 09:04:00 +0300, giedriusf
<giedriusf@nereikiagmail.com> wrote:

Taigi, pries kokia savaite gavau ta telefona. Trumpai  -  fotikas ne
daugiau VGA, android 5.1 be galimybes updatint, pats telefonas veikia,
wifi veikia, ekrano raiska netragedija, dedasi 2 sim ir dar mikro sd.
Beda ta, kad jis neturi beveik atminties. Arba kinietis neidejo cipo
atminties, arba tiesiog sugedo ir neveikia, nes neina irasyt jokiu
appsu i ji, nes nera vietos. I kortele irgi neina, nes sitas androidas
nemoka lygtai apps leist is korteles.

Parasiau i wish.com, kad sudas tas telefonas ir man nepatinka, nes
neturi atminties. Wish.com uz minutes atraso - sorry kad tu
nepatenkintas, atsiusk kokia nuotrauka to daikto, ka jis ten raso.
nufotkinau, nusiunciau foto, uz minutes atsakymas - padarem full
refund, gali pasilikt telefona sau. Sakau aciu. Ir po 3 minuciu
telefonas prasileido viena is kojos ir baige savo trumpa gyvenima siam
pasaulyje.