Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: Jaunuolis
Data: 2018-04-06 09:43:24
Na su tuo gearbestu suprantu gerai kol viskas gerai. Bet jei
 neatsiuncia ar atsiuncia ne ta ar sugenda tada jau dideles
 problemos.
Maciau xiaomi sugedusius pardavinejo skelbiu.lt su ale 10men
 likusia gearbesto garantija. Zmogus sumokejo 500$ ir po poros
 menesiu sugedo antras xiaomi.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/