Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: giedriusf
Data: 2018-03-29 12:27:16
On Tue, 27 Mar 2018 14:49:58 +0300 (GMT+03:00), Domas
<dam@goglemogle.com> wrote:

>Gal kas bus susidures su siauraakiais.
>Trumpai. Per naujaka uzsisakiau xiaomi robota 300usd. Kovo menesi
> sunerimau jau kad dar nera. Iskeliau case supporte. Ispradziu
> pazadejo nauja issiusti bet po poros savaiciu paklausus ar
> issiunte sako sorry my friend mokek dar 200usd arba nieko
> negausi. Arba siulo refundinti vietoj priklausomu 300usd tik
> 200usd. Jie mojuoja terms and conditions kur parasyta jog uz
> nepristatytus siuntinius neatsako ir pinigu negrazina. Cia bl
> norma tokie kinu bairiai? Ai prisipazino jog turi  mano paketa
> sandeli bet issius jei sumokesiu 200usd.

Krc paskaiciau tema tavo ir prisiminiau kad man is wish.com ausines
neatejo. jau kokie 2 men. Parasiau i supporta - kur mano ausines? uz
keliu minuciu atsakymas - sorry, matau kad neatnaujinti trackingo
duomenys, bet jei pageidaujate refundinsim viska su shipping cost, ir
jei ateis ausines nieko nereikes grazinti. As is karto atrasau - jo,
duokit refund. Po minutes emailas - refund from wish.com. Pinigai
ikris per kelias dienas

as apakaes.