Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-27 19:40:30
Nu pagal darbo principus, turėtą asmeninę praktiką, ir girdėtus
atsiliepimus, tai čia lygint panašiai kaip kokį Amazon'ą ir Nigerijos
scamerius galima būtų :-)

O kas link išvaizdos, tai man kaip ne dizaineriui, tai visi tie eshopai
vienodi, va dabar taip iš atminties atsidariau kelis iš eilės -
nematyčiau logo, tai net neatskirčiau :-)
https://www.banggood.com/
https://www.gearbest.com/
http://www.dx.com/
https://www.tinydeal.com/
http://www.buyincoins.com/
https://pigu.lt/lt/
ir t.t.

Iš kitos pusės ko daugiau ir reikia - meniu, šiokių tokių filtrų ir
aprašymų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/