Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: G.K.
Data: 2018-03-28 07:23:16
Del tu "Europietisko warehouse" tai reikalai nera labai vienareiksmiai. Labai daznai tuose EU
sandeliuose prekes gulli neismuitintos ir nesumoketais mokesciais. Del sios priezasties ant siuntos
buna uzdetas lipdukas jog siunta neatitinka EU sajungos tokio ir tokio straipsnio. Kas reiskia jog
gali reiketi susimoketi mokescius. Teko girdeti jog ir muitininkai tokius siuntinius labiau tikrina.

"kb"  wrote