Tema: Re: Gearbest negrazina pinigu
Autorius: Korke
Data: 2018-03-27 23:00:51
o kreditkes atveju bankas siuncia ant triju raidziu?
pats pries pora metu, tiesa ne su kinieciais, o Vueling uz atsaukta
skrydi (moketa cc, ne per e-bankininkyste), zadejo
refunda...zadejo...zadejo...uzsipisau, parasiau swedbankiui (aisku ten
30d nagrineja.... aisku po 29d "pranese", kad dar "pratesia" 30d nes
tipo sunkus reikalas), lygiagreciai dar papostindavau Vuelingui, kur su
customer case trackingu kazkokia sikna, nes nors ir palikdavau kaip
lieptas ID subjekte, atsakyma gaudavau su nauju nr. ...kaskart po
savaites taip +/-. Tai jau "perduoda buhalterijai, tai panasiai. Zodziu
po 60d shaibas atgavau. Nezinau is Vuelingo ar is banko, kuris toliau
krushosi su jais, bet...