Tema: Re: Nebesigailiu del Cloverfield
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-25 15:07:14
Mano kartele yra neauksta, todel jei pradedu jausti dirbtinuma aktoriu veiksmuose ir veiduose, tai man reiskia dideli fail.
Jei is tikro pasirodys Cloverfield 2, tikiuosi, jog verksmingu zmoniu veidu bus maziau, o daugiau spec. efektu, nors speciau, jog kurejai yra racionalus ir pasiskaiciuos, kaip ir su Cloverfield, jog sukist nedaug babkiu, padaryti agresyvia reklamine akcija ir gauti dideli pelna