Tema: Re: Nebesigailiu del Cloverfield
Autorius: Shell
Data: 2009-06-22 23:28:41
ig rašė:
> Tai SP parodija labai taiklia pavare tai ir juokinga, nes taip tas
> filmas ir atrode, o kodle nepatiko bandziau lygtai aiskint anksciau.
> Zodziu esme kad filmas neturi pabaigos ir neaisku apie ka,
> pasiteisinimas kad cia pirmas serija netinka. IMHO kiekvienas normalus
> filmas turi buti is saves isbaigtas - izanga destymas, kulminacija,
> atomazga. Cia dvieju paskutiniu, na bent jau pacio paskutinio tikrai
> nematau.

Na ne, Cloverfield yra butent tas filmas, kuriame privaloma nepaaiskint
kai kuriu dalyku, nes ta ipareigoja formatas. O kad ne visiem ziurovam
patinka naudotis savo vaizduote, cia jau skonio reikalas, nevertas
diskusiju. Mano feja irgi per visa filma baksnojo i sona klausinedama "o
kodel cia taip?", "O kas ten buvo?", "kur jie dingo?" :)

Shell