Tema: Re: Nebesigailiu del Cloverfield
Autorius: bullka
Data: 2009-06-23 10:44:25
Nemoka man niekas.
Ginu todėl, kad man tai yra geriausias pastarųjų metų Sci-Fi (ar tai
katastrofų) filmas. Ir jis tikrai yra geriau už eilinius terminatorius,
ironman'us, godzilas ar pan. tipo popkornines komedijas.

Čia tas pats, kas lyginti kokį 28 days/weeks after su kokiu resident evil
(pastarojo nenaudai).

Na dzin.. baigiam temą. Yra kam nepatinka, yra kam patinka. Visi skirtingi.