Tema: Re: Nebesigailiu del Cloverfield
Autorius: bullka
Data: 2009-06-23 16:27:44
:) :D
Ne nu pavarai :)
Ten gi realybės show. Ar realybėje, atvykus tokiam monstrui, Tu visą laiką
matytum monstrą? Ne? Pamatytum jo uodegą, kol jis bėga tarp namų ir visą
likusį laiką tik žinotum kad jis yra iš griūvančių aplink namų.

ig, nesuprantu, kodėl Tu nepriimi ir kodėl Tau niekaip neįtinka toks
formatas, kai vaizdas rodomas ne kaip Godziloje, o personažo akimis.

Jei Tau reikia pastoviai matyti monstrą, tai spėju esi kokių dragonballz'ų
ir kt. popkornų fanas :) O ne gerai susuktų filmų. Ir jei Tau pateikia
vaizdą kitu kampu - šakės.. beryšio filmas, nes monstrą trumpai rodė :)))

Ai baigiam diskusiją.