Tema: Re: Nebesigailiu del Cloverfield
Autorius: shedeuw
Data: 2009-06-23 17:48:52
Apskritai tai sutinku, jog palyginus su visokiais tranformeriais ir plienzmogiais, Cloverfield suejo geriau, bet tai tik paskutiniojo laiko filmu kontekste. O su Godzila tai net liezuvis neapsiverstu lyginti
Del pabaigu cia galima gincytis ir gincytis. Pvz, Shawshank Redemption - IMHO gera pabaiga be paskutiniu saldziuju kadru. Ir Cloverfieldo man patiko pabaiga, bet paskutiniu keliu minuciu, kurios buvo kaip suniui penkta koja. Apskritai Cloverfieldo suzavejo pirmosios mazdaug 20min, ir galbut tie suformuoti lukesciai, kuriu niekaip neatitiko likusi filmo dalis, mane vercia gana neigiamai prisiminti Cloverfield.