Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: amenox
Data: 2012-02-22 10:21:29

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message
news:ji1bm9$o2f$1@trimpas.omnitel.net...

> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message

> Tu ne karta teigei, kad piratavimas yra vagyste, dabar kaip ir ta pati
> patvirtinai. Praejusiam poste rasei - cituoju:
> "Tu pamiršai vieną svarbią detalę, Jėzus suklonavo maistą - gyvybiškai
> būtiną žmogui."
>
> Sitas teiginys labai akivaizdziai persa minti, kad tavo manymu Jezus
> padare vagyste, bet tai buvo kazkokia geroji vagyste, t.y. vogti del
> pragyvenimo galima ar ne taip?

Neteisingai supratai. Pavyzdį daviau todėl, kad tarkim jei kažkoks žmogus
miršta iš bado, pavogęs maisto jis išgyvens. O pramogų vagystė jo gyvenime
nieko nekeičia, kitais žodžiais, daugelio argumentas kad "vagiu todėl kad
neturiu pinigų tam" yra niekinis, čia jei kalbam apie pramogas (mp3, game,
video). Nors žinoma, bet kokiu atveju abiem atvejais tai vagystė.

> [...]
> "tam tikrom grupuotem (organizacijom), kurios atstovauja pacias save ir
> pakankamai nedidele tikruju kureju dali" butent ir norejau pasakyt, kad
> didziajai daliai kureju visas sitas reikalas neatnes jokios naudos, o
> labiausiai vertingas bus butent didziosiom leidybos studijom, jei jau
> sneket konkreciai apie audiovizualine produkcija, tik klausimas ka is to
> tures eiliniai atlikejai ariantys tai studijai (na ir aisku reiketu
> issamumo delei nepamirst ir visu tu niuansu su maisto produktais ir
> farmacija, kuriu rinkas ACTA pagristi istatymai irgi zenkliai paitakotu).

Manau tu neteisus, tokios kontoros kurios per daug išsipučia ir paskui eina
į minusą tiesiog bankrutuoja. Tu paklausi kaip, jei jie bando reguliuoti
viską, o aš manu kad tai bullshit - niekas neperka produktų, kontora miršta.
Čia visi bando pritempti prie to kad ta ACTA bus vartotojų VERTIMAS kažką
pirkti. Nu ple, kaip galima priversti vartotoją kažką pirkti jei produktas
yra šūdinas? Daugeliu atveju tie visi trakeriai daro meškos paslaugą tarkim
nukrakindami kiekvieną naują kažkokio softo versiją ir pavarydami per visur.
Ką tai parodo? Tai parodo kad produktas populiarus, bet mokėt visiem
zapadlo. Ką darytum gamintojo vietoje? Nutraukt gamybą? Bet gi visiem
produktas reikalingas. Mažint kainą? Neatsipirks tolimesnis tobulinimas,
programeriai irgi valgyt nori. Va ir dilema.

> [...]
> kabeliuku ir visu imanomu sinchronizavimo programeliu, kad butu galima
> patikrint bet koki irengini. Tikrinimas tik, tarkim, Apple produkcijos,
> arba tu devaisu, kurie turi standartine USB jungti reiks elementaria
> diskriminacija, plius labai greitai kinieciai (kurie, beje, yra puikus
> pavyzdys, kaip reikia prisitaikyt prie besikeiciancio pasaulio :-)) prades
> kept kas savaite po nauja interfeisa - uzssipisi-nepavysi, ju gerokai
> daugiau nei muitiniu su visais muitininkais, o vartotojai, kurie, savaime
> aisku, pirataut nores pagal sena pripratima, ir pirks visokia egzotika.

Su interface užsipis ne tikrintojai o tu pats. :))) Todėl niekas standartų
nekeis. Imho. Va nusiperki toki egzotišką devaisą ir pameti/sugadini ta
unikalų kabelį? Dabar visi stengiasi standartizuot daug ką - pvz pakrovimą
mobilkų, kad nebūtų kaip anksčiau krūvos savo jungčių. So čia nemanau kad
kiniečiai tai pradės daryt, tai neapsimoka. Bus aišku pavieniai dalykai bet
imho čia ne argumentas.

> 2. Norint, kad patikrinimas vyktu maksimaliai greitai, visu pirma turi
> buti standartizuotas kiekvienam medijos tipiu atpazinimo pozymis
> (watermarkas, jei nori). Bet tai automatiskai veda prie 2 problemu - jei
> jis pataptu standartinis, jis labai nesunkiai butu kopijuojamas, plius nu
> niekaip nepriversi absoliuciai visu parduotuviu prekiaujanciu mp3, avi ar
> mkv failais laikytis vienodu standartu. O jei bus isimciu, ar bus galima
> veztis savo pasidarytas mp3'ioskes is legaliai isigytu kompaktu, reiskias
> pzdc vieningam pozymiui ir greitam tikrinimui.

Na va žiūrėk kaip paprastai tai galima organizuot. Perkant mp3 online į juos
dedamas watermark su tavo informacija, na tarkim Vardas/Pavardė viskas. Su
CD nežinau kaip išspręst, vienas iš būdų tarkim kažkokia online tarnyba kuri
sugeneruos iš tavo CD kažkokį teisingą watermark kartu su mp3. Aplamai
skaitau kad CD jau miręs reikalas, gal nenagrinėjam jo. Žiūrim į ateitį ir
online prekybą. :) Beje tikrinimas easy vyksta - pračekinami mp3 įrenginy,
parodai pasą viskas - laisvas. Galima pasirinktinai kokius 10 ar 100 random
įrašų. Būkim biedni bet teisingi - kai įrenginy tūkstančiai įrašų tai jau
nelogiška ir įtartina - jų ir perklausyti fiziškai neįmanoma ir bent jau
šiuo metu pats vartotojas žino iš kur jie. ;) Sutinki?

> [...]
> pirmi 2 punktai is esmes yra neigyvendinami. NIEKAIP. Galiu galva duot
> nukirst. Todel gali atsirast idiotu (o valdzioj ju netruksta, plius as jau
> minejau kas uz tu visokiu ACTU stovi - pinigai (arba dideli pinigai) su
> idiotais igalina daryt bet ka), kurie pamegins kazka panasaus istatymiskai
> iteisint, bet rezultatas bus tik isleista kazkiek mokesciu moketoju pinigu
> bandant sukurt tikrinimo sistema, kuri galiausiai vistiek neveiks, nes is
> principo techniskai negali veikt, kaip ir amzinasis variklis bei panasios

Na nebus taip kad ten stovės spygliuota tvora, kulkosvaidžiai ir visus iš
eilės išrengdami iki triusikų. Tikrins tarkim pasirinktinai, kas kokį 10,
tikrins ne visus Gb, o vėlgi pasirinktinai kokius pirmus pasitaikiusius 10
įrašų. Viskas tvarkoj? - Ačiū visogero. Na kodėl visi galvoja kad bus kaip
konslagery? Dabar gi muitinėse kertant sieną tikrinama pasirinktinai ir
nieko, jokių problemų. Bet jau vien tas faktas vers vartotoju pagalvoti apie
tai ką jie kiš į savo mobilkes, škiant čia daugiau prevensinė priemonė.
Nereikia savęs įtikinėt kad 100% bus viskas baisiausia ką tik bandot
įsivaizduot. :)