Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: Dainius
Data: 2012-02-20 16:44:09
kiekvienas mato ka nori matyti, bet parodyk kiek vyriausybiu nusprende,
kad jos gauna per daug duomenu ir nori to atsisakyti? Kokiu keliu eina
USA, UK?
As ACTA matau, kaip nieko neduodancia sutarti, bet leidziancia ateityje
susikurti proceduras, istatymus ir kita reikalinga biurokratine masina
kazkuriu organizaciju poreikiam tenkinti, kitu vartotoju saskaita.
Kas pasakys, kad priemus toki istatyma po keliu metu neatsiras istatymo
projektas, kuris kiekviena parduoda tinklo plokestes MAC'a priris prie
pirkejo, kuris tures atsakyti uz tai kas per ta tinklo plokste buvo
parsiusta. Nerealu?

Va neseniai perskaiciau straipsni, kad muzikantai nepatenkinti LATGA ir
kuria kita organizacija. Jei tiek, kurie turi gauti is tokio tarpininko
naudos sako, kad jis neefektyvus ir veikia neskaidriai, kaip turi
galvoti vartotojai? Ir jeigu jis neatitinka net tu paciu kureju
interesu, kodel tokia organizacija gyva? Kas bus kai nei vienas
autoriu,kurejas nebepriklausys tokiai organizacijai, ar ji bus islaikoma
is tu lesu, kurios surenkamos uz laikmenos mokesti, arba apmokestinant
parduodamus kurinius?