Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: amenox
Data: 2012-02-21 15:45:31
Jėzus piratiškos veiklos nevykdė, nes tuo metu NEBUVO jokio įstatymo, kuriuo
pagrindu klonuoti duoną jam butų uždrausta. NĖRA taip pat jokio pagrindo
teigti, kad žmogus davęs jam tą kepalą duonos DRAUDĖ jam ją klonuoti. Todėl
visai atsakingai galiu pareikšti, kad tai buvo legalu. :) Patenkintas? Beje,
jei nusipirkęs Maximoj bulkutę ir mano akivaizdoj ją nuklonuosi bent į 10,
atsiimu visus savo žodžius ir eisiu kartu su visais protestuoti prieš ACTA,
PIPA ir ką tik nori..