Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: Dainius
Data: 2012-02-20 17:24:08
Na labai itariu, kad tau ir del ACTA rupi tiek pat kiek ir del tu
kirpyklu ;)
Apie tave esu susidares nuomone kaip apie racionaliai (daugiau ar
maziau) mastanty zmogu, kuriam kiti zmones rupi tiek, kad nekenktu.
Todel truputi keista, kad tiek daug postu is taves, na bet kiekvienas
linksminasi kaip nori