Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-21 15:47:36
O prie ko cia ash ir krikscionybe?

"Caponi"  wrote in message news:ji05dp$md8$1@trimpas.omnitel.net...

Nu as jau lygiagreciam threade (TED.com - Clay Shirky: Why SOPA is a bad
idea) rasiau, tai cia issamiai nesikartosiu - anot krikscioniskos
mitologijos Jezus ivykde labai akivaizdu piratavimo akta, taip parodydamas,
kad piratavimas yra gerai. Siuo atveju bet kuris krikscionis privalo
norom-nenorom pritart tam - tokia krikscionisko tikejimo esme - dievas
neklystantis ir visa ka jis dare yra nediskutuotinai gera (tiesa, apie tavo
isitikinimus tik drasiai spejau, nebudamas ateistas tu gali but koks
budistas, tada gal ir viskas OK del tavo pozicijos pries piratavima :-))
Siuo atveju manes asmeniskai tai neitakoja, nes as netikiu pasakom, o
pozicija apie autoriu teises ir ju gynimo formas velgi jau pakankamai
aiskiai issakiau anksciau.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi