Tema: Re: Ruosiames ACTA ratifikavimui :)
Autorius: amenox
Data: 2012-02-21 23:21:57
"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message
news:ji0ujh$fkl$1@trimpas.omnitel.net...
> Aha, tai jei tu, kaip dauguma "autoriu gyneju" prilygini piratavima
> vagystei, tai sudejus su siom mintim gaunasi, kad vogti del pragyvenimo
> (t.y. tas pacias bulkutes) yra galima?

Nesupratau tavo minties, jei piratavimas yra vagystė tai ką dar čia galima
išvedžiot? Vagystė ir afrikoj vagystė.

> O del puslapiu gesinimo, tai as bet kokiu atveju pries gesinimus ar be
> istatymu, ar su abejotino teisingumo istatymais. Kiek gi as galiu kartot -
> as nesu uz piratavima (ir man krikscioniska mitologija nera autoritetas,
> nes as netikintis :-)), as nevadinu Anonymous ir panasiu grupuociu veiklos
> isganinga ir be abejoniu teisinga, bet masiniai draudimai prie nieko gero
> neprives, ir max kam jie gali pasitarnaut, tai tam tikrom grupuotem
> (organizacijom), kurios atstovauja pacias save ir pakankamai nedidele
> tikruju kureju dali. O as isitikines, kad istatymai turetu tarnauti
> [...]

Ta "nedidelė" kūrėju dalis generuoja 100% visų nematerialių produktų
pasaulyje. Dalis iš jų nori už tai atlygio, dalis ne (nesupratau ką reiškia
tikrieji ir netikrieji bet nesvarbu). Bet vartotojai, kurie net b*bio
nepajudino kad tie produktai atsirastų pasaulyje dabar pasijautė dievais ir
skaito kad gali pasiųsti tuos produktų gamintojus nx. Čia yra neteisybė, o
ACTA bent jau bandys šia nelygybę pataisyti, nes tai ilgai tęstis tikrai
negali.

P.S. Ar piratavimas vagystė ar ne bet kokiu atveju per visą fleimą taip ir
neišsiaiškinom. Man asmeniškai tai vagystė, nematerialaus daikto vagystė. Ir
ok, jei su kalbant apie mp3 autoriai gali koncertuoti, programinės įrangos
ar žaidimų kūrėjams koncertai nepadės.