Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: Icetom
Data: 2012-01-18 21:35:53
>TV yra Sharp'as.

Koks modelis? Pirmi HD telikai gali ir nepalaikyti 24 Hz/fps video perdavimo
ir konvertuoti į 60 Hz/fps.

>Patikrinsiu ar mano Sharp'e yra CEC. Kažkaip neatsimenu tokio nustatymo.

Ši f-ja gali būti kitaip pavadinta. Pvz. Panasonic HDMI-CEC vadina Viera
Link

>Dėl 1080p24 - man čia naujovė. Kaip pažiūrėti PC ar yra 1080p24? TV,
>įjungus reikiamą šaltinį, viršuje parodo kažką panašaus į 1080p 60Hz ar
>pan.

Turėtų rodyti 1080p24 žiūrint amerikietiškus BD ripus ir pan. Plačiau:
http://nismoandpc.blogspot.com/2011/09/televizorius-pries-kompiuterine-vaizdo.html
Eini į Catalyst ir Desktop properties pasirenki 1080p23,976Hz ar 1080p24Hz
(jei palaiko TV) prieš žiūrint amerikonišką  ar pan. filmą (kuris yra 23,976
ar 24 Hz formato). Rusiškiems, europietiškiems filmams dažniausiai reikia
pasirinkti 50 Hz. Su TMT 5.2
versija apie tai nebereikia galvoti ;) Pats grotuvas perjungia VGA išvestį į
reikiamą formatą ;).

>RDP, VNC?

Na čia jau pažengusiai varai :)