Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-18 20:13:04
Tai greičiausiai, kad tai bus TV problema (EDID). TV yra Sharp'as. O jų
Aquos'ai, kaip ten pažiūrėtum, šioks toks ne standartas yra. Pvz yra keletas
modelių, kurie iki šios dienos yra unikalūs ir Sharp nebevystė jų. Plius
manasis, jei teisingai pamenu yra pirmasis iš prieinamų Full HD. Vienu
žodžiu senas ir unikalus (mano nuomone). Tad neatmesčiau galimybės, kad
suderinamume ir problema.

Neturiu kito TV su HDMI IN. Monitorius - DVI/VGA, kitas TV - analoginiai
IN'ai. Vienu žodžiu - nebus pilnavertis testas. Nebent į monitorių per
HDMI/DVI adapterį paduoti.

Patikrinsiu ar mano Sharp'e yra CEC. Kažkaip neatsimenu tokio nustatymo.

--

Na taip.. Win8 išspręs dalį problemų :)

---

Dėl 1080p24 - man čia naujovė. Kaip pažiūrėti PC ar yra 1080p24? TV, įjungus
reikiamą šaltinį, viršuje parodo kažką panašaus į 1080p 60Hz ar pan.
(neatsimenu tiksliai).

---

RDP, VNC?
PC nuotolinio valdymo priemonės. Remote Desktop (RDP) dirba tarsi tokiu
terminaliu režimu (t.y. gauni HTPC desktop'ą ir host'as (HTPC šiuo atveju)
užsilockina (Windows Lock ekranas). VNC dirba kiek kitaip: VNC klientui
perduoda visą vaizdą ir, jei judini pelę nuotoliniame kompiuteryje, ją
judančią mato ir prie host'o (HTPC) sėdintis žmogus.

Man šios priemonės reikalingos prisijungimui ir HTPC/Windows konfigūravimui,
torrent'ų valdymui. Su turima beviele klaviatūra paprasti veiksmai užima
begales laiko.

-
"Icetom"  wrote in message news:jf6s1h$jk0$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui, kad nepatingėjai pasidalinti savo ir šeimos potyriais.

>  Niekada iš pirmo karto nerodo TV viską įjungus.

Nebandei įdomumo dėlei prijungti prie kito TV( jei turi) ar monitoriaus? Gal
čia tavo TV kokį šė mala su HDMI EDID :/ ? HDMI-CEC f-ja išjungta telike ir
resiverije?

>- Viskas tapo sudėtingiau. Kai seniau vaikas įsijungdavo viską pats.

Tuoj bus Win 8, ten bus galima per kokį pad'ą valdyti kompo turinį ;)

- Tarkime vis dar man trūkčioja Bluray filmų kopijos.

Tuo metu Catalistai ir TV rodo, kad 1080p24? Jei ne, tai čia greičiausiai
bus problema.

>- RDP naudojimas šiek tiek kenkia.

Kas tai yra RDP ir VNC?