Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-18 13:59:19
Tikrai nesigailiu. Bet kai kas nors paklausia, ką rekomenduočiau - visada
sakau, kad imkite MediaPlayer'į, o ne HTPC :)

Potyriai dviprasmiški:

Pliusai:
- Man smarkiai labiau patiko XBMC, nei turėtas Media grotuvas. Plius tai,
kad XBMC tobulinamas, atnaujinamas, didelis community.
- Viskas vienoje vietoje ir veikia (torrentai, nuotraukos, muzika, kokios
foto iš telefono per BT ir pan.). Nebereikia atskiro PC.).

Minusai:
- Niekada iš pirmo karto nerodo TV viską įjungus. Reikia arba išjungti ir
įjungti TV, jei nepadeda, tada perjungti AVR į kitą šaltinį ir tada vėl
atgal. Jei nepadeda, dar pvz išjungti AVR ir vėl įjungti. Vienu žodžiu - tai
yra pagrindinis ir didžiausias minusas. Visi kiti minusais - nublanksta.
Panašiai ir su Xbox kur rašiau (sumaišius eiliškumą - Dolby garsą prarandi).
Xbox atveju bent dėsningumą atradau.

- Viskas tapo sudėtingiau. Kai seniau vaikas įsijungdavo viską pats. Dabar
būna maždaug "tomai, ar galėtum man įjungti" :) Bet po truputi mokosi
bevielės klaviatūros "shortcut'ų".

- Norint kažką pakeisti, tenka šiek tiek aiškintis. Tarkime vis dar man
trūkčioja Bluray filmų kopijos. XBMC forumuose patarė nagrinėti Catalyst
nustatymus, ar nevyksta koks nors postprocessing'as, resetinti XBMC
nustatymus ir pan. Vienu žodžiu - reikalauja laiko.

- RDP naudojimas šiek tiek kenkia. Pvz jei groja muzika ir su RDP
prisijungi - audio nusimuša. Tenka perleisti iš naujo XBMC. Matomai reikia
pereiti prie VNC. Tik man kažkaip su juo nepavyksta Win7 aplinkoje
susitvarkyti.

"Icetom"  wrote in message news:jf6b7q$sih$1@trimpas.omnitel.net...

Tai, kaip Tomai, tavo ir šeimos potyriai su HTPC po ilgesnio naudojimo? Ar
nesigaili, kad "jį" pasirinkai vietoj media grotuvo?