Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-18 14:26:48
Panašu, kad tai problema su konkrečiu relyzu. Nes kt. to paties filmo vietos
su masinėmis smulkiomis scenomis - nestabdė.

Oi kaip tie HTPC niuansai erzina :) Nieko panašaus su media playeriais nėra
:P

Beje.. dabar nauja problema: nesuprantu, kokiu eiliškumu įjungti
resyverį/TV/HTPC. Nes audio 5,1 per HDMI dingsta XBMC programoje. Meta
klaidą, kad failed to initialize audio. XBMC perkrovimas - nepadeda. Belieka
ištraukti HDMI ir vėl įkišti.

Su Video irgi panašiai. Ne visada jis man rodo per resyverį. Padeda pvz
resyverio išjungimas/įjungimas. Brrrrr......

Pabandysiu panagrinėti, nuo ko tai priklauso.

-
"Icetom"  wrote in message news:jci0vg$kib$1@trimpas.omnitel.net...

>Irgi ramiai... ar vis tik čia problemų kažkur ne Starwars'uose turėčiau
>ieškoti? :)

+++:D. Aš tik parašiau ką žinau dėl Star wars disk atkūrimą iš kompo. Kai
kalba eina apie ripus. Ten jau kosmosas su "worm holes", kai nežinai kur
tave nukels :)

Informacijoje apie vaizdo įvestį televizoriuje rodo, kad gaunamas 24 fps?
DXVA (hardwarinė akseleracija) f-ja įjungta?

Pabandyk pvz. iš čia parsisiųsti kitą variantą: http://tinyurl.com/bllsust