Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-12 11:05:16
>Tai tas remis (aš) panašu, kad kol kas spjaudosi dėl to, kad pasirinko ne
>naują media grotuvą, o HTPC :)

Nieko praeis pyktis ir bus gerai :). Man tai po kol kas nežavi media grotuvų
kainos vs ką gauni praktiškai :(

Dune Smart turėtų kainuoti 350-450 Lt, o visokie Dune MAX ir pan. 600 Lt
ribose. O ne kaip dabar...

>ir filmus žiūrėti per tinklą iš PC

Taip turbūt ir reiktų daryti idealiu  atveju?

>bet tada tinklą reikės ugradinti į 1Gbps (switchai/routeriai) bei vėl
>priklausomybė nuo PC)

Senai galėjai pasidaryti :P Kokia priklausomybė?

>tiek softo kalibravimui (pirmas įspūdis - XBMC jokiais būdais nesužavėjo)

Man ir labai nesužavėjo.

>HTPC atveju - geeeerokai daugiau krušimosi.

Su pultu turėtų būti paprasčiau :/?