Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-30 11:42:57
Na aš Atom+ION irgi atmečiau ilgai negalvojęs. Ir likau ties AMD E-450+6320
(konkrečiai:
http://www.nordichardware.com/news/76-motherboards/44078-asus-e45m1-i-deluxe-updates-fusion-in-mini-itx-format.html)

Tai ir galvoju, kuom mano pasirinkimas yra geresnis/blogesnis už Tavo AMD
komplektą.

"Vinetu"  wrote in message news:jb4tj9$n2$1@trimpas.omnitel.net...

Pradzioje buvau uzsideges del Asus AT5IONT-I.
Bet po ilgo forumu skaitinejimo, testu ziurejimu, cipsetu ur CPU lyginimu
pasirinkau dabartini varianta (rinkausi ne del kainos).
Del HD, MKV, AUDIO ir t.t. abejoniu nekyla. Aisku realiai viskas paaiskes po
pirmuju bandymu :)