Tema: Re: zero 2
Autorius: Exx
Data: 2011-11-30 09:43:25
Cia del to aka "Kai statistinis lietuvis uždirbs normaliai IR kai bus
sudarytos sąlygos gaut
normaliai filmus - pirksiu ir aš" - man tai tik juokas iki asaru, - galiu
visiskai garantuoti, kad tai tik demagogija ir melas. Vakaruose zmones ir
uzdirba daugiau ir priejimas geresnis, bet vistiek dauguma viska jama is
torentu.