Tema: Re: zero 2
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-24 14:32:50
absurdiškesnį pasiteisinimą sunku sugalvoti ;)))

tu bent pats supranti, ką parašei? girdėjęs apie tokį dalyką kaip argumentai? ar tik rašai, kas į galvą šauna, nesirūpindamas, kad jokie galai nesueina? tie tavo pensininkai net kompiuterio dažniausiai neturi (ir nereikia jiems), apie kokias dar linkomanijas skiedi? ir kokius dar blurėjus? pirmąkart girdžiu, kad širpotrebiniai holivudski filmai būtų tarp pirmo būtinumo prekių, dominančių pensininkus ir bedarbius...
ir tau negėda žmogų - win7 - priskirti prie laukiančiųjų kruopų rūpybos skyriuose? tu jo pažįstamas, o gal likimo draugas? jeigu ne, tai nemanai, kad žmogus gali įsižeisti po tokio palyginimo? ypač kai mane, lygiai tokį patį nepažįstamą, tu kažkodėl įrašai į verslininkus :D
o purve guli tie, kuriems purve gulėti patinka arba jie kitaip ir neišmokyti. tokių mūsuose daug, vakaruose irgi netrūksta, bet seniau jų buvo dar daugiau, taip kad..